سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراجعه روزانه بیش از ۳۶ نفر به بیمارستان رحیمیان الوند/توزیع روزانه دو هزار و ۵۰۰ بسته مواد ضدعفونی

معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر (عج) سپاه قزوین گفت: بیش از ۳۶ نفر روزانه به بیمارستان رحیمیان مراجعه می‌کنند و از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  دکتر سیاهکالی معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر (عج) سپاه قزوین گفت: راه اندازی بیمارستان رحیمیان الوند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه صاحب الامر (عج) توانسته میزان مراجعات به قزوین را کاهش دهد و در حال حاضر بیش از ۳۶ نفر روزانه به بیمارستان رحیمیان مراجعه می‌کنند و از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

دکتر سیاهکالی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس در قالب خدمات اورژانسی در ببمارستان رحیمیان فعالیت می‌کنند، افزود: شهرستان البرز در خصوص ابتلا به بیماری و مراجعه بیماران تفاوت چندانی با قزوین نداشته است.

او اضافه کرد: تا کنون هزار و ۱۷۸نفر با دارا بودن علایم بیماری به بیمارستان مراجعه کردند که ۲۷۸ نفر آزمایش و ۲۸۴ نفر هم سی تی اسکن انجام دادند.

معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب الامر (عج) سپاه قزوین گفت: افرادی که بیماری آن‌ها پس از آزمایش مشکوک به کرونا بودند با آمبولانس به قزوین اعزام شدند تا بستری شوند.

دکتر سیاهکالی افزود: همچنین معاونت بهداشت و درمان سپاه استان روزانه بیش از دو هزار و ۵۰۰ بسته مواد ضدعفونی و ژل به همراه ماسک و دستکش توزیع می‌کند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.