سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران گناوه گان بیمارستانی تولید می‌کند

آموزشگاه‌های خیاطی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران گناوه با توجه به شرایط کنونی، در حال تولید گان بیمارستانی هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه خواهران گناوه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز پرستاران و پزشکان بیمارستان‌های ما به گان بر آن شدیم تا از آموزشگا‌ه‌های خیاطی خود برای تولید گان بهره ببریم و در یک فراخوان تعداد زیادی کارآموز خیاط به صورت داوطلب شروع به کار کردند.

حمیده سراجی افزود: در مرحله اول تولید، ۷۰ دست گان در یک هفته تولید شده و آماده تحویل به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است تا پس از استریل در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر توزیع شود، و در مرحله دوم نیز ۷۰ دست گان برای بیمارستان امیرالمومنین گناوه تولید می‌شود.

او ادامه داد: همه آموزشیاران و کارآموزان در این طرح به صورت رایگان کار می‌کنند و تا زمانی که بیمارستان‌ها نیاز داشته باشند تولید گان را ادامه خواهیم داد.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه خواهران گناوه بیان کرد: همه هزینه تولید گان بیمارستانی را خیران پرداخت می‌کنند و به صورت رایگان در اختیار بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد.

سراجی گفت: یک کارگاه تولیدی دیگر نیز به زودی در روستای چهارروستایی راه اندازی می‌شود تا ظرفیت تولید خود را افزایش دهیم و بتوانیم در کنار پزشکان و نیروهای درمانی سهمی در شکست کرونا داشته باشیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.