سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای مقابله با کرونا باید سیستم ایمنی بدن قوی شود

یک متخصص فیزیوتراپی گفت: انجام دادن تمرینات ورزشی در زمان شیوع کرونا در افراد سالم و بدون بیماری زمینه ای، به شرط رعایت بهداشت فردی بلا اشکال و مفید بوده و باعث ارتقای سیستم ایمنی بدن میشود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه شمسی متخصص فیزیوتراپی گفت: باید توجه کرد که کسانی که به صورت منظم ورزش نمی‌کنند و امادگی جسمانی بالایی ندارند و قصد دارند در این دوره، ورزش کنند مجاز به انجام ورزش سنگین و طولانی نیستند.

او گفت : ورزش کردن با شدت سنگین، باعث ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن، البته به صورت کوتاه مدت می‌شود. این افراد باید به تدریج امادگی جسمی خود را بالا ببرند.

شمسی افزود : در منزل می‌توانید از تمرینات ورزشی مبتنی بر وزن بدن یا وسایل ورزشی خانگی در منزل برای تمرین کردن استفاده کنید.

او افزود : یکی از بهترین ورزش‌های هوازی دویدن است و در شرایط در منزل بودن استفاده از تردمیل بسیار مفید خواهد بود.

شمسی گفت : تردمیل ابزاری بسیار کارآمد برای حفظ سلامتی است. یکی از امتیازات دویدن روی تردمیل در مقایسه با سایر ورزش‌ها این است که مقدار افزایش یا کاهش آمادگی جسمانی نسبت به جلسات قبل به راحتی قابل ارزیابی و سنجش است و به راحتی افزودن شدت فعالیت را هم میتوان مدیریت کرد.

او گفت : اگر در منزل ترد میل ندارید با یک کش ورزشی ساده که در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی هم قابل تهیه هست میتوان اکثر تمرینات ورزشی هوازی و افزایش قدرت عضلات را انجام داد و ضمن نشاط و رفع یکنواختی از فواید فراوان ورزش کردن هم بهره برد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.