سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های تردد در روز ۱۳ فروردین

فرماندار سنقروکلیایی گفت : به منظور حفظ سلامت همشهریان و مقابله با گسترش ویروس کووید ۱۹ محدودیت‌های تردد از ساعت ۶صبح روز سه شنبه ۱۲ فروردین تا پایان روز ۱۳ فروردین در سطح شهرستان اعمال خواهد شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه«محمد ناصر معصومی زاده» فرماندار سنقروکلیایی در خصوص محدودیت‌های اعمال شده طی روز‌های آینده، گفت : طول این دو روز ممنوعیت حضور شهروندان و پارک خودرو‌ها در کنار تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و همچنین جریمه ۵میلیون ریالی و توقیف خودرو متخلفین به مدت یک ماه اعمال خواهد شد.

او با بیان اینکه موفقیت در اجرای این طرح همراهی مردم در روز‌های آینده را می‌طلبد، گفت : به همشهریان محترم توصیه می‌شود با همکاری و مشارکت موثر جهت رعایت نکات بهداشتی، عدم حضور در اجتماعات، مراکز خرید و همچنین در پارک‌ها و بوستان‌ها و همراهی با نیرو‌های نظامی و انتظامی به قطع انتقال بیولوژیکی ویروس کرونا کمک کنند و مراسم سیزده بدر امسال را بدون حضور در طبیعت بگذرانند.

او گفت: تصمیمات و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا به جهت حفظ سلامت هموطنان می‌باشد لذا تخطی از قوانین مربوطه به منزله عدم رعایت حقوق شهروندی بوده و با متخلفین برابر قانون برخورد خواهد شد.

معصومی زاده با تشکر از همراهی اغلب مردم در اجرای طرح جداسازی اجتماعی در شهرستان گفت:خوشبختانه بیش از ۸۰ درصد مردم توصیه‌ها و تصمیمات ستاد مقابله با بحران کرونا را رعایت می‌کنند و تنها عده‌ای کم هستند که متاسفانه به سلامت دیگران هم ضربه می‌زنند .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.