سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۳۵۰ کلاس درس مجازی در سامانه دانشگاه بیرجند

۳۵۰ کلاس درس مجازی در سامانه دانشگاه بیرجند برگزار شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، پاسبان مسئول آموزش‌های الکترونیکی و مجازی دانشگاه بیرجند با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سامانه آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه، گفت: تاکنون ۳۵۰ کلاس درس مجازی در این سامانه برگزار شده است.

او با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و توصیه اکید این ستاد بر برگزاری کلاس‌ها در بستر آموزش‌های مجازی، افزود: باتوجه به زیرساخت‌های موجود و پیش‌رویی دانشگاه در مبحث آموزش الکترونیکی ظرف حداقل زمان ممکن بستر لازم جهت استفاده حداکثری آماده شد.

پاسبان ادامه داد: در ابتدای این امر اطلاعات دانشجویان، اساتید و دروس از سامانه جامع دانشگاه گردآوری و در سامانه آموزش‌های الکترونیکی و مجازی دانشگاه وارد شد.

مسئول آموزش‌های الکترونیکی و مجازی دانشگاه بیرجند به آماده بودن این بستر از دوازدهم اسفندماه سال گذشته اشاره کرد و بیان کرد: به‌منظور آشنایی و آموزش دانشجویان و اساتید کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی به شکل مجازی در این سامانه ارائه گردید و فیلم‌های آموزشی کار با سامانه ضبط و در اختیار دانشجویان و اساتید قرار گرفت.

پاسبان با بیان آماده‌سازی زیرساخت سخت‌افزاری سیستم به‌منظور پاسخگویی حجم مراجعین، گفت: هارد، رم و سی پیوی سرور در این بازه ارتقا یافت.

او افزود: همچنین قلم نوری، وب‌کم و هدست نیز به‌منظور برگزاری هرچه بهتر کلاس‌ها خریداری شده است و در اختیار دانشکده‌ها قرار خواهد گرفت.

مسئول آموزش‌های الکترونیکی و مجازی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: در بخش پشتیبانی نیز تعدادی از کارشناسان و دانشجویان به‌صورت شبانه‌روزی از طریق چت آنلاین سایت، تلگرام، واتساپ و ایمیل پشتیبانی جوابگوی سؤالات مراجعین به سامانه هستند.

پاسبان با اعلام جوابگویی به سه هزار تیکت پشتیبانی در بازه زمانی یک ماه گذشته خاطرنشان کرد: به‌منظور پشتیبانی و پاسخگویی سؤالات کاربران علاوه بر موارد ذکر شده بخش سوالات پرتکرار نیز در سایت راه‌اندازی شد.

او اظهار کرد: همچنین فیلم‌های آموزشی برای پاسخگویی به سؤالات و مشکلات دانشجویان و اساتید نیز ساخته شد.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.