سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان نهبندان

در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا (فاصله گذاری اجتماعی)، کمیته اقتصادی ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا شهرستان نهبندان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بیکی فرماندار نهبندان  جلسه طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا (فاصله گذاری اجتماعی) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اصناف و مشاغل در قالب اجرای این طرح دسته بندی شده اند و گروهی که خدمات آن‌ها ضروری است از جمله فروشندگان موادغذایی، میوه فروشی ها، فروشگاه مواد پروتئینی و لبنیاتی، داروخانه‌ها و نانوایی‌ها باز بوده و به شهروندان خدمات ارائه خواهند داد و مشاغل غیر ضرور تعطیل خواهند شد.

او افزود: مصوبات این طرح به جد از سوی متولیان امر پیگیری خواهد شد و کنترل و نظارت به صورت مستمر انجام می‌گیرد و با واحد‌های صنفی که نسبت به این موضوع بی توجه باشند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار نهبندان در پایان گفت: مبارزه با ویروس کرونا نیازمند تلاش و همکاری جمعی است و همه شهروندان در قطع زنجیره شیوع این بیماری باید مشارکت داشته باشند و امیدواریم بتوانیم با اهتمام جدی جهت سلامت جامعه این طرح را اجرا کنیم.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.