سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رسیدگی به مسائل اقتصادی، رسالت مجلس یازدهم است

منتخب مردم یزد گفت: رسالت مجلس یازدهم رسیدگی به مسائل اقتصادی و عبور از بحران‌های اقتصادی است.

محمد صالح جوکار منتخب مردم یزد و اشکذر در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامگذارى سال ٩٩ از سوى رهبر انقلاب مبنى بر «جهش توليد» اظهار کرد: تحقق جهش تولید نیاز به برنامه ریزی بسیار مناسب و جدی در سال ٩٩ است و شعار امسال باید تغییر بزرگی در زندگی مردم ایجاد کند.

او افزود: مجلس شورای اسلامی و به ویژه مرکز پژوهش ها نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد زیرا زمینه ایجاد نقطه نظرات کارشناسی را برای نمایندگان فراهم می کند.

منتخب مردم یزد بیان کرد: رسالت مجلس یازدهم رسیدگی به مسائل اقتصادی و عبور از بحران های اقتصادی است البته جهش تولید و برنامه ریزی برای آن باید در دستور کار قرار داشته باشد.

جوکار اضافه کرد: اگر مجلس یازدهم کمیسیون‌های خاصی برای جهش تولید داشته باشد نیاز به مدیریت کارآمدی دارد؛ همچنین یکی از برنامه های مهم و اصولی دیگر برای تحقق شعار سال باید اصلاح ساختار تولید کشور باشد.

او تصریح کرد: حمایت از واحدهای تولیدی کوچک برای رسیدن به جهش تولید اهمیت دارد زیرا این واحدها نقش مهمی در تولید داخلی دارند و حمایت از شرکت های دانش بنیان نباید فراموش شود.

منتخب مردم یزد و اشکذر بیان کرد: واحد‌های فعال تولیدی در کشور توسط دولت  شناسایی شدند و باید حمایت ویژه ای از آنها داشته باشیم، زیرا موجب افزایش توسعه داخلی می شود.


بیشتر بخوانید: رفع موانع تولید در گرو تحقق شعار سال است


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.