سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساعات کاری فروشگاه های اقلام ضروری میبد به روال عادی بازگشت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد گفت: به منظور کاهش تردد و شلوغی مردم در مراکز خرید، ساعات کاری فروشگاه های تامین کننده اقلام ضروری به روال عادی خود بازگشت داده شد.

سید بهروز موسوی ندوشن معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: باعنایت به دستورالعمل وزارت کشور، کلیه فروشگاه های مواد غذایی، سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها، میوه فروشی ها، مراکز فروش مواد پروتینی و نانوایی ها به فعالیت عادی خود ادامه خواهند و سایر اصناف و کسبه تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند.

موسوی ندوشن به تصمیمات گرفته شده بین فرمانداران میبد و اردکان اشاره کرد و گفت: با توجه به دستورالعمل اجرایی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و با عنایت به جلسه مشترک فرمانداران شهرستان های میبد و اردکان مقرر گردید، ورودی های شهرستان های میبد و اردکان مسدود و از ورودخودروهای غیر بومی و مسافرین جلوگیری به عمل آید.

او افزود: همچنین هرگونه تجمع در روز طبیعت ممنوع اعلام شد و به همین منظور کلیه پارک های شهرستان های میبد و اردکان تعطیل و خروجی های هر دو شهر نیز مسدود می گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد تصریح کرد: تمامی تصمیمات اتخاذ شده به منظور حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا می باشد لذا تاکید بر حضور شهروندان در خانه های خود و پرهیز از ترددهای غیرضروری در سطح شهر می باشد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.