سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

احتمال سیلاب در برخی استان‌های کشور؛ آسمان پایتخت بارانی است

ضیاییان گفت: بنابر نقشه‌های هواشناسی امروز در ۱۵ استان کشور احتمال سیلاب و آبگرفتگی معابر شهری وجود دارد.

صادق ضیاییان مدیرکل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: امروز با ورود سامانه جدید بارشی در شمال غرب، غرب و جنوب غرب استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: امروز در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، ایلام، لرستان، جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، نیمه غربی فارس، آذربایجان شرقی، زنجان، غرب هرمزگان، غرب و مرکز کرمان، جنوب مرکزی، غرب اصفهان و بوشهر به سبب تشدید بارش باران همراه با رعد و برق احتمال سیلاب، بالاآمدن آب رودخانه‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، آبگرفتگی معابر شهری و اختلال در تردد جاده‌های مواصلاتی وجود دارد.


بیشتر بخوانید: وضعیت آب‌وهوا و محور‌های مواصلاتی کشور در ۹ فروردین


ضیاییان از استمرار بارش‌های سیل آسا خبر داد و گفت: روز یکشنبه در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، چهار محال و بختیاری، لرستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، شمال شرق، سمنان، شمال و شرق یزد، کرمان، هرمزگان، بوشهر، شرق تهران، همدان، مرکزی، مرکز و غرب اصفهان و سیستان و بلوچستان به سبب بارش باران همراه با رعد و برق احتمال سیلاب، بالاآمدن آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر شهری وجود دارد.

آسمان تهران بارانی است

مدیرکل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: امروز آسمان تهران نیمه ابری است و گاهی وزش باد خواهیم داشت. همچنین در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی رگبار و رعد و برق داریم.

او ادامه داد: با ورود سامانه جدید بارشی از شنبه تا سه‌شنبه بارش پراکنده بهاری، رگبار و رعد و برق و وزش باد برای تهران پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان تصریح کرد: بنابر نقشه‌های هواشناسی از امروز تا دوشنبه احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌های کوهستانی، تگرک و تند باد شدید موقتی برای برخی نقاط استان وجود دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
لطفا به فکر سربازها هم باشید!!!!
لااقل آنهایی که هنوز اعزام نشده اند را تاریخ اعزامشان از اردیبهشت به شهریور تمدید کنید تا ویروس کاملا نابود شود.