سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی دربین خانواده‌های نیازمند شهرستان عجب شیر

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر گفت: به مناسبت روز پاسدار سپاه ناحیه عجب شیر ۱۵۰ بسته معیشتی را بین کسبه متضرر از بیماری کرونا و خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ  حیدری فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر گفت: به مناسبت روز پاسدار سپاه ناحیه عجب شیر ۱۵۰ بسته معیشتی را بین کسبه متضرر از بیماری کرونا و خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

سرهنگ  حیدری گفت:سپاه ناحیه عجب شیربا توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی بین کسبه متضرر از بیماری کرونا و خانواده‌های نیازمند  در  تلاش است تا کمک حداقلی به خانواده‌های آسیب پذیر ارائه شود.

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر با بیان اینکه ارزش این بسته‌ها مجموعا ۳۰ میلیون تومان است افزود: عمده این اقلام شامل، برنج، مرغ، ماکارونی، روغن و ماسک می‌باشد.

او گفت: پایگاه‌های مستقر در بسیج محلات شهرستان نسبت به شناسایی افراد و کسبه متضرر اقدام کرده‌اند و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اقدام به توزیع این اقلام می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر در پایان از عموم مردم خواست با خارج نشدن از منزل و پرهیز از تردد‌های غیرضروری در شهر و رعایت موارد بهداشتی به ریشه‌کنی این بیماری کمک کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.