سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک استاندار مرکزی به مناسبت اعیاد شعبانیه

استاندار مرکزی در پیامی فرارسیدن اعیاد خجسته شعبانیه، سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، استاندار مرکزی در پیامی فرارسیدن اعیاد خجسته شعبانیه، سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

پیام استاندار مرکزی بدین شرح است:

سوم و چهارم شعبان المعظم، سالروز میلاد خجسته سید و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و بزرگ جانباز اسلام و پرچمدار دفاع از حرمت حریم ولایت، حضرت ابوالفضل العباس (ع) به واسطه رشادت و جانفشانی‌های پاسداران رشید و غیور انقلاب اسلامی و همچنین فداکاری و ایثارگری جانبازان سرافراز و دلاور بعنوان روز‌های پاسدار و جانباز نامگذاری شده است.

روز پاسدار، روز تجلی و تحقق صیانت و پاسداری از اسلام ناب محمدی و تبلور حراست از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است که کارنامه‌ی درخشان و پر افتخار مجاهداتشان در عرصه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان الگویی کارآمد و مردمی در دفاع از ارزش‌ها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می‌کند.

روز جانباز نماد ایثار و گذشت و مصداق واقعی مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی این جان برکفان عزیز در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا است.

رشادت‌ها و حماسه آفرینی سیزپوشان پاسدار و جانبازان و ایثارگران گرانقدر در طول هشت سال دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی در دفتر خاطرات ملت ثبت و هرگز از اذهان مردم شریف ایران اسلامی پاک شدنی نیست و امروزه نیز در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، تولید علم و فناوری با حضور فداکارانه، فعالانه و خستگی‌ناپذیر خود امنیت، استقلال، عزت و سرافرازی را برای میهن عزیز اسلامی مان به ارمغان آورده اند.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد فرخنده و پربرکت شعبانیه، فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و پنجم شعبان ولادت امام سجاد (ع) را به همه پاسداران مخلص و جانبازان و ایثارگران گرانقدر و خانواده‌های معزز آنان و مردم شریف استان مرکزی تبریک عرض نموده، موفقیت روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.