سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بساط دست درازی زمین خواران از اراضی ملی برچیده شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: بیش از ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی استان یزد در سال ۹۸ از زمین خواران باز پس گرفته شد.

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد، در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، دست زمین خواران را از تصاحب بیش از ۱۹۰ هکتار از اراضی ملی در استان یزد کوتاه کردند.

او افزود: در این مدت پرسنل یگان حفاظت با کمک واحد حقوقی اداره کل و شهرستان‌های تابعه در این مدت، موفق به تشکیل ۲۲۷ فقره پرونده تخریب و تصرف ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع به مساحتی بیش از ۶۹۰ هکتار در عرصه‌های منابع طبیعی شده اند.

سرهنگ مختومی ادامه داد: اراضی ملی شهرستان های تفت، مهریز، خاتم و ابرکوه به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد بیشتر از سایر مناطق، مورد دست درازی افراد قرار می‌گیرد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اظهارداشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تصرف، تخریب، حریق، دیوارکشی و گودبرداری اراضی ملی از طریق شماره تماس رایگان به ۱۵۰۴ یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.