سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای شیوع بیماری کرونا؛

توزیع بیش از ۳۵۰ هزار عدد شیشه الکل و مواد ضدعفونی در جهرم

از ابتدای شیوع بیماری کرونا، در جهت تامین الکل و مواد ضدعفونی دست، با پیگیری‌های به عمل آمده خط تولید کارخانه الکل سازی در جهرم مجددا راه اندازی و با چندکارخانه الکل سازی در سطح کشور نیز رای زنی شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: تا پیش از شیوع ویروس کووید-۱۹ نیاز روزانه الکل و موجودی داروخانه‌ها در سطح شهر در حد معمول بود که با شیوع این ویروس به بیش از ۱۰ برابر افزایش یافت، وی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده به منظور تامین نیاز مردم شریف، خط تولید کارخانه الکل سازی جهرم مجددا آغاز به کار و در ۳ شفیت برای تولید الکل و مایع ضد عفونی کننده ارائه خدمت نمود.

ابوالفضل نیکوسیر تصریح کرد: تاکنون ۳۵۰ هزار عدد شیشه الکل و مواد ضدعفونی تولید و درقالب بسته بندی‌های ۱۲۰ و ۲۵۰ سی سی آماده و در دسترس شهروندان و مراجعین قرار گرفته است.

او ادامه داد: این معاونت همچنین اقلام محافظتی مانند شیلد، انواع ماسک، گان ضد آب، لباس‌های ایزوله و عینک‌های محافظ که از ملزومات ضروری کادر درمان در بیمارستان‌ها و پرسنل معاونت بهداشتی است؛ تامین و در اختیار قرار داده است.

نیکوسیر اظهار داشت: از اقدامات مهم پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر در سطح شهر است که به این منظور معاونت غذا و دارو تاکنون ۲ تن کلر تهیه و در اختیار معاونت بهداشتی دانشگاه قرار داده است.

او اشاره کرد: تلاش این معاونت تا مهار کامل بیماری کووید ۱۹ برای تهیه اقلام بهداشتی و دارویی در سطح شهرستان جهرم و خفر ادامه خواهد داشت.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.