سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همبستگی و مشارکت مردم و مسئولان در کاهش ابتلا و کنترل بیماری کرونا ویروس

استاندار آذربایجان غربی گفت: همبستگی و مشارکت مردم و مسئولان در کاهش ابتلا و کنترل بیماری کرونا ویروس نقش بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در بازدید از بیمارستان موقت بیماران کرونایی شهرستان مهاباد گفت: امروز ۱۸۰ کشور در دنیا درگیر این ویروس هستند و یک شرایط خاصی را در دنیا به وجود آورده است از اواخر بهمن ماه در کشور ایران شیوع پیدا کرده و هم اکنون کل کشور این بیماری شیوع پیدا کرده و زیان‌های مالی زیادی به اقتصاد کشور وارد کرده است.

او افزود: با همراهی مردم که مهمترین بخش در کنترل بیماری کرونا ویروس است تاکنون ارائه خدمات به بیماران بدون نگرانی انجام شده است امروزه شاهد هستیم قطب‌های اقتصادی دنیا از جمله اسپانیا و ایتالیا در ارائه خدمات در زمان‌های پیک بیماری با مشکل مواجه شده اند در حالیکه خوشبختانه این وضعیت در کشور ما اتفاق نیافتاده است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: امروزه در بسیاری از کشور‌های درگیر با کرونا ویروس به علت عدم مدیریت مناسب، فروشگاه‌ها از اجناس خالی شده و ماسک و اقلام بهداشتی وجود ندارد در حالی که در کشور و استان ما این مشکلات حداقل بوده که نتیجه همدلی و همکاری بین مسئولان و مردم می‌باشد.

شهریاری اضافه کرد: خوشبختانه وضعیت این بیماری با مشارکت مردم تحت کنترل است و از مردم تقاضامندیم برای عدم بروز شرایط بحرانی همکاری و همیاری خود را در قبال هم میهنان و مسئولان تا پایان زمان این بیماری ادامه دهند.

او تصریح کرد: آمار مبتلایان به این بیماری و قرار گرفتن آذربایجان غربی در رتبه‌های پایین ابتلا به بیماری کرونا ویروس در کشور نشان از همبستگی و مشارکت خوبی بین مردم و مسئولین است که آسیب‌های ناشی از این ویروس را به حداقل می‌رساند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه گفت: هم اکنون با توجه به ظرفیت تخت‌های خالی بیمارستان‌های سطح استان امکان خدمت رسانی به بیماران مطلوب می‌باشد و پذیرش بیماران در شرایط عادی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.