سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت طبیعت گردی در کنگاور

فرماندار کنگاور با تاکید بر اینکه باید در خانه بمانیم تا قطع کننده زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم، گفت: طبیعت گردی در این شهرستان ممنوع است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه خیراله خزایی از برخورد سریع و قاطع با صاحبان خودروهای غیربومی در شهرستان خبر داد و گفت: پیرو مصوبات قبلی ستاد، لازم است مسافران و دارندگان خودروهای با پلاک غیربومی در اسرع وقت شهرستان کنگاور را ترک کنند.

او با تاکید بر عزم جدی مسوولان شهرستان برای خروج مسافران و مهمانان از شهر گفت: درصورت رویت خودروهای غیربومی، علاوه بر اعمال جریمه پنج میلیون ریالی، خودرو مزبور توقیف و تا یک ماه در پارکینگ خواهد ماند.

فرماندار کنگاور همچنین به مسدود کردن تمام راه‌های ورودی و خروجی اصلی و فرعی شهرستان به منظور جلوگیری از ورود مسافران و خروج شهروندان بومی اشاره کرد و افزود: ورود به تمام تفرجگاه‌های شهرستان از مناطق گردشگری طبیعی گرفته تا بوستانهای سطح شهر ممنوع بوده و راه دسترسی به آنها نیز مسدود شده است.

خزایی ضمن تشکر از صاحبان مشاغل آزاد و صنوفی که داوطلبانه یا در اجرای مصوبات ستاد، کسب و کار خود را تعطیل کرده اند، گفت: سرعت بخشیدن به خلاصی از این وضعیت و دفع خطر کرونا، با مشارکت همگانی امکان پذیر است و لازم است که شهروندان از خروج غیرضروری از منزل تا حد امکان خودداری کنند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.