سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک فرماندار اندیکا به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز

فرماندار اندیکا در پیامی اعیاد شعبانیه؛ میلاد با سعادت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر کاظمی فرماندار اندیکا در پیامی اعیاد شعبانیه میلاد با سعادت امام حسین (ع) “روز پاسدار” و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز را تبریک عرض نمود.

متن پیام تبریک فرماندار اندیکا به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

رسول خدا (ص) فرمودند:رجب ماه خدا، شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است.

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) که به عنوان روز پاسدار و روز جانباز” نامگذاری شده است را گرامی می‌داریم.

بی تردید فداکاری و ایثار پاسداران و جانبازان این مرز و بوم بوده است که سربلندی و استواری نظام و میهن عزیزمان را تضمین نموده و جوانمردی و از جان گذشتگی این بزرگمردان تا ابد در تاریخ ایران زمین جاودانه خواهد ماند.

این عزیزان در دوران هشت ساله دفاع مقدس، با جان و دل از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نمودند و هم اکنون در اوج اقتدار و عزت، در خط مقدم دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه به محضر پاسداران، جانبازان، بسیجیان و تمامی ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت و مردم شریف اندیکا، سلامتی و توفیقات روز افزون آنان را در سایه عنایات الهی مسألت دارم.

حیدر کاظمی
فرماندار اندیکا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.