سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مستلزم مشارکت مردم است

 جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مستلزم مشارکت مردم است گفت: مسافران و افراد غیربومی از کنارگذر شهر‌ها عبور کرده و هر چه سریع‌تر به شهرهایشان برگردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سردار محمدی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی در مراسم رزمایش بیولوژیک با بیان این‌که اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مستلزم مشارکت مردم است، گفت: مسافران و افراد غیربومی از کنارگذر شهر‌ها عبور کرده و هر چه سریع‌تر به شهرهایشان برگردند.

سردار محمدی  با تاکید بر این‌که صنوفی که مایحتاج ضروری و نیاز اولیه مردم را عرضه می‌کنند، هرگز تعطیل نمی‌شوند، افزود: صنوف غیر ضرور که باید تعطیل شوند تا پایان طرح اجازه فعالیت ندارند.

او با اشاره به این‌که توقیف یک ماهه خودرو و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف است گفت: واحد‌های صنفی متخلف نیز پلمب می‌شوند.

رزمایش دفاع بیولوژیک یگان‌های تابع نیروی زمینی سپاه شامل تیپ حضرت امام زمان (عج)، لشکر ۳۱ عاشورا و گروه ۶۰ رسالت در قالب ۲۰۰ دستگاه به منظور کنترل شیوع کرونا و قطع زنجیره آن صبح امروز در تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.