سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا فرصتی برای روی آوردن به فروشگاه های اینترنتی معتبر

رئیس پست شهرستان مهریز گفت: یکی از بهترین راهکارهای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا روی آوردن به فروشگا‌های اینترنتی معتبر است.

حسن فتاحی رئیس پست شهرستان مهریز در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: باتوجه به ضرورت قرنطینه خانگی در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، یکی از بهترین راهکارهای قطع زنجیره انتقال این ویروس، استفاده از فروشگا‌های اینترنتی برای خرید کالای های ضروری و مورد نیاز شهروندان است.

او افزود: شهروندان توجه داشته باشند که از سفارش مرسولات و خرید‌های غیرضروری بپرهیزند زیرا این امر سبب ایجاد حجم ترافیکی بالا در توزیع مرسولات پستی می‌شود.

فتاحی اظهارداشت: اداره پست  شهرستان مهریز از ابتدای سال جدید به غیر از اولین روز فروردین با انجام کشیک‌های مستمر آماده ارائه خدمات به همشهریان است و موزعین پستی و کارکنان این اداره تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات در خصوص قبول و توزیع مرسولات پستی انجام می‌دهند.

رئیس اداره پست مهریز با بیان اینکه شهروندان حدالمقدور از مراجعه حضوری به اداره پست مهریز بپرهیزند، تصریح کرد: همشهریان عزیز برای پیگیری مرسولات پستی خود به سامانه پست به آدرس www.post.ir مراجعه کنند و منتظر دریافت کالا‌های خود باشند.

او در پایان اضافه کرد: اولویت اصلی اداره پست شهرستان مهریز، حفظ سلامت مردم و به حداقل رساندن شیوع این بیماری انجام اقدامات پیشگیرانه در سطح این شهرستان است.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.