سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

موج جدید بارشی وارد کشور می‌شود؛ احتمال آبگرفتگی معابر در استان تهران

گودرزی گفت: با ورود موج جدید بارشی از فردا در غرب، جنوب غرب و نیمه جنوبی کشور احتمال سیلاب وجود دارد.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: طی امروز در غرب استان‌های واقع در دامنه زاگرس مرکزی و جنوبی و مناطقی از شمال غرب کشور بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به اینکه روز شنبه در اکثر مناطق نیمه غربی بارندگی خواهیم داشت، افزود: روز شنبه بارندگی در مناطق نیمه غربی کشور همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتا و در شرق بارش پراکنده خواهد بود.


بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت آب‌وهوا و محورهای مواصلاتی کشور در هشتم فروردین 


گودرزی از ورود موج جدید بارشی خبر داد و گفت: روز شنبه در مناطق مستعد غرب و جنوب به ویژه استان‌های لرستان، همدان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال خوزستان شاهد بارش تگرگ خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه بارش در نیمه شرقی کشور شدت می‌گیرد، بیان کرد: روز دوشنبه بارش در شمال شرق و شرق و سه‌شنبه نیمه شرقی کشور تشدید می‌شود.

به گفته او، با ورود موج جدید سامانه بارشی از شنبه در غرب، جنوب غرب و نیمه جنوبی کشور احتمال سیلاب و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

گودرزی با اشاره به وقوع سیل در استان‌های جنوبی کشور گفت: بنابر نقشه‌های هواشناسی طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه برای استان‌های جنوبی و جنوب غرب کشور همچون ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، شمال فارس، جنوب اصفهان، غرب کرمان، جنوب یزد و سیستان و بلوچستان احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان و افزایش حجم آب رودخانه‌ها وجود دارد.

باران بهاری مهمان آسمان پایتخت

گودرزی درباره آخرین وضعیت آب و هوای پایتخت گفت: از امشب احتمال رگبار، رعد و برق و بارش پراکنده برای تهران وجود دارد.

او ادامه داد: با ورود سامانه جدید بارشی از شنبه تا سه‌شنبه بارش پراکنده بهاری، رگبار و رعد و برق و وزش باد برای تهران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، بنابر نقشه‌های هواشناسی از روز شنبه تا دوشنبه احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌های کوهستانی، تگرک و تندباد شدید موقتی برای برخی نقاط استان وجود دارد.

گودرزی در پایان بیشینه و کمینه دمای امروز پایتخت را ۱۶ و ۸ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: روز شنبه بیشینه و کمینه دمای تهران به ۱۰ و ۱۷ درجه سانتی گراد می‌رسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.