سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاه پُرمهر نیکوکاران فارس به بیمارن کرونایی

نخستین قرارگاه بهداشت و سلامت احمدبن‌موسی (ع) با هدفمندسازی امکانات و بهره گیری از ظرفیت ‌ها برای مجموعه درمان برای مقابله با بیماری کرونا راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، قرارگاه بهداشت و سلامت آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام ابتدای فروردین ماه سال جاری با دستور حضرت آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت معظم این بارگاه منور به منظور هدفمندسازی امکانات و بهره گیری از ظرفیت ‌ها برای مجموعه درمان درجهت مقابله با بیماری کرونا راه اندازی شده است.

مسئول کارگروه جمع آوری کمک های مردمی، مجمع خیرین و اهدای کمک های قرارگاه بهداشت و سلامت آستان مقدس ضمن، قدردانی از تمامی مدافع سلامت پزشکان، پرستاران و همچنین کادر درمانی که فداکارانه به هموطنان خدمات ارائه میدهند، گفت: امید است با راه اندازی و بهره مندی از ظرفیت‌های این قرارگاه در کنار سایر فعالیت های تمام فعالین عرصه در مبارزه با بیماری کرونا ویروس بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

محمد بذرافشان با بیان اینکه ساماندهی این ظرفیت ‌ها، نیازمند مشارکت همگانی و داوطلبانه مردم جهت پیشگیری از شیوع کرونا است، افزود: نیکوکاری، از شاخصه‌ های مهم مردم فارس و شیراز به ‌شمار میرود، ویژگی بارزی که شهروندان این خطه را از دیگر نقاط متمایز کرده است.

او  بیان کرد: استان فارس جزء استان های پیشرو در کمک رسانی است و خیرین در بحث درمان همیشه همگام و همراه با مردم بوده اند.

رئیس کارگروه کمک های مردمی احمدبن‌موسی (ع) با بیان اینکه حرم مطهر فرصت خوبی برای ارائه خدمت ارزنده به مردم استان خواهد بود، بیان کرد: شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ ، شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ بانک رفاه به نام مجمع خیرین تأمین سلامت فارس آماده دریافت کمک‌های نیک اندیشان است.

بذرافشان همچنین ضمن برشمردن ظرفیت های معنوی اماکن مقدسه برای حل مشکلات مردم نیز، گفت: کمک های جمع آوری شده در راستای حمایت بیماران کرونایی، تامین تجهیزات لوازم پزشکی و سبدهای معیشتی برای نیازمندان خواهد بود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.