سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین رئیس پلیس پایتخت مطرح کرد؛

مبارزه با قاچاق کالا برای تحقق جهش تولید

سردار هداوند گفت: پلیس با مبارزه با قاچاق کالا در تحقق جهش تولید نقش آفرینی خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حمید هداوند جانشین رئیس پلیس پایتخت با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید، اظهار کرد: امروز اقتصاد کشور ما با توجه به پتانسیل‌های موجود، نیازمند حرکتی جدی و رو به جلو و در حقیقت برای شکوفایی نیازمند یک جهش تولید می‌باشد چرا کهتولید اساس اقتصاد هر کشوری محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رونق تولید در کشور می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... پیش رو را مرتفع و موجبات پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف را فراهم سازد، عنوان داشت: نیروی انتظامی در تحقق جهش تولید نقشی کلیدی دارد و می‌تواند در این حوزه نقش آفرینی کند.

سردار هداوند با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم برخورد با معضلات اقتصادی، اجتماعی و ... می‌باشد، گفت: قاچاق کالا از مهمترین مشکلات حوزه اقتصادی است که باید بطور جد با آن برخورد شود چرا که قاچاق کالا مانع بزرگی بر سر راه پیشرفت اقتصادی و جهش تولید کشور محسوب می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه با دقت نظر فرمانده محترم ناجا، پلیس امنیت اقتصادی راه اندازی که علیرغم نوپا بودن خود رزومه کاری موفقی داشته است، بیان داشت: پایتخت سهم و جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشور به خود اختصاص داده و با همه توان در عرصه برخورد با معضلات اقتصادی اقدامات بایسته را انجام خواهد داد.

سردار هداوند با تاکید بر اینکه امنیت بستر ساز فعالیت‌های اقتصادی است، گفت: پلیس پایتخت امنیت لازم را برای تجار، کسبه، بازاریان و تولید کنندگان ایجاد و اجازه نخواهد داد کسانی با قاچاق کالا و اقدامات دیگر مانع از ایجاد جهش تولید و شکوفایی اقتصادی کشور شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.