سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک یک میلیارد ریالی نیشابوری‌ها به ستاد مردمی مقابله با کرونا

مردم نیک اندیش نیشابور در این هفته با هدف کمک به مقابله با کرونا تاکنون یک میلیارد و 400 میلیون ریال به این ستاد کمک کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  رضا مهرداد دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا نیشابور گفت:سامانه بانکی تراکنش‌هایی را در بازه ۵۰ هزار تا ۱۵۰ میلیون ریال طی این مدت به ثبت رسانده، که گویای آن است که همشهریان سخاوتمند و دغدغه‌مند نیشابوری از تمام اقشار و طبقه‌های اجتماعی در این حرکت نوع‌دوستانه برای مقابله با ویروس کرونا مشارکت داشته اند.

او ادامه داد: برخی دیگر از مجموعه‌ها  از جمله شرکت تعاونی دامداران و کشاورزان نیز در چارچوب کمک‌های غیرنقدی در روزهای قبل در فرایند ضدعفونی و گندزدایی محیط شهری نقش مؤثری داشته اند.

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا نیشابور گفت: مبالغ جمع آوری شده با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی و در چارچوب مصوبه شورای اسلامی شهر با هدف جبران کمبود تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا در نیشابور هزینه خواهد شد.

مهرداد ادامه داد:همشهریان همچنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب یا کارت اعلام شده از سوی ستاد واریز کنند.

او گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، گزارش عملکرد ستاد و نحوه هزینه کمک‌های مردم و خیّران به طور مستمر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام//ر.ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.