سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهانگیرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رفع موانع تولید در گرو تحقق شعار سال است

منتخب مردم پارس آباد گفت: رفع موانع تولید نقش بسزایی در تحقق جهش تولید دارد که امیدواریم بیشتر به این مسئله پرداخته شود.

عباس جهانگیرزاده منتخب مردم پارس آباد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامگذارى سال ٩٩ از سوى رهبر انقلاب مبنى بر «جهش توليد» اظهار کرد: جهش تولید را همه ساله استان اردبیل در بخش صنعت و تولید خود لحاظ و مشاهده کرده است؛ همچنین تولیدات منطقه پارس آباد هرسال افزایش پیدا می‌کند.

او ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مسئله جهش تولید، منطقه پارس آباد نیاز به توجه ویژه‌ای در حوزه تولید و اقتصاد دارد؛ سالانه ما علاوه بر محصولات دامی نزدیک به یک میلیون تن تولیدات کشاورزی داریم.

جهانگیرزاده بیان کرد: منطقه پارس آباد جهت تحقق جهش تولید اقدامات مثبتی انجام خواهد داد و افتخار ما این است که کشاورزان برای تحقق این شعار سال‌هاست در تلاش‌اند تا پرچم سربلندی را به اهتزاز درآورند.

منتخب مردم پارس آباد گفت: رفع موانع تولید نقش بسزایی در تحقق جهش تولید دارد که امیدواریم بیشتر به این مسئله پرداخته شود تا در این حوزه مشکلی وجود نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: رفع بخش عمده مشکلات تولید بر عهده مجلس یازدهم است


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.