سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری با شگرد فروش لوازم منزل/کشف بیش از ۱۴ تن مواد مخدر در نی ریز

مهم‌ترین حوادث امروز ۸ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز جمعه ۸ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کلاهبرداری با شگرد فروش لوازم منزل

رییس پلیس فتا فارس از کلاهبرداری در سایت‌های آگهی محور با شگرد فروش لوازم منزل خبر داد.

سرهنگ حشمت سلیمانی رییس پلیس فتا فارس گفت: در پی شکایت خانمی ۳۵ ساله مبنی بر مشاهده آگهی فروش وسایل منزل و مورد کلاهبرداری قرار گرفتن او از این طریق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او افزود: با توجه به دسترسی آسان به انواع آگهی‌های عرضه کالا و خدمات در سایت‌های آگهی محور، شاکی درصدد خرید وسایل منزل از طریق یکی از این سایت‌ها برآمده و پس از مشاهده آگهی با فروشنده تماس گرفته و فروشنده به او بیان می‌کند در حال معامله وسایل منزل با شخص دیگری است و اگر شما خواهان خرید هستید، باید مبلغ ۵۰ میلیون ریال را به عنوان بیانه واریز نمایید، خریدار نیز این مبلغ را واریز که بعد از واریز این مبلغ، فروشنده دیگر پاسخگو نبوده است.

رییس پلیس فتا استان فارس ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات لازم در فضای سایبر، متهم را شناسایی و به همراه مستندات جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار دادند.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: شهروندان دقت کنند که فریب آگهی‌های اغوا کننده و دروغین را نخوردند و پس از انتخاب کالا یا خدمات در سایت‌های واسطه‌گر اینترنتی و قبل از هرگونه واریز وجهی جهت خرید، از کم و کیف خدمات یا کالا و نیز هویت فروشنده مطلع و از واریز هرگونه وجهی حتی مبالغ کم به عنوان بیعانه خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن‌ها را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir قسمت ثبت گزارش‌های مردمی با ما درمیان بگذارند.

پلمب ۵۳ واحد صنفی متخلف در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین از اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر صنوف و پلمپ ۵۳ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد فرمانده انتظامی قیروکارزین اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس از ۸۶ واحد صنفی بازدید کردند.

او افزود: در اجرای این طرح، ۵۳ واحد صنفی به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی و قوانین و مقررات با دستور مقام قضائی پلمب شدند.

سرهنگ صالحی فرد تصریح کرد: پلیس با هدف کاهش شیوع ویروس کرونا، اقدامات کنترلی و نظارتی خود را بر واحد‌های صنفی تشدید خواهد کرد و از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از یک تن چوب قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف بیش از یک تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی اظهار کرد: ماموران انتظامی ممسنی هنگام گشت زنی به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بررسی‌های لازم مشخص شد که این خودرو حامل بیش از یک تن چوب قاچاق است.

سرهنگ قسام با تاکید بر اینکه درختان منابع طبیعی سرمایه‌های ملی هستند که بوسیله عده‌ای افراد سودجو مورد غارت قرار می‌گیرند، گفت: برخورد قاطع و قانونی با اینگونه افراد یکی از اولویت‌های کاری پلیس شهرستان است.

توقیف پراید حامل بیش از ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از کشف ۲۱ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از خودرو پراید و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: در اجرای طرح کنترل محور مواصلاتی فسا- شیراز، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فسا با همکاری اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن استقرار تور ایست و بازرسی، به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۱ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با قاچاقچیان مواد افیونی که سلامت جامعه را هدف گرفته اند، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت در زمینه خرید، فروش و توزیع مواد مخدر، از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

افزایش ۵۵ درصدی کشفیات موادمخدر در نی ریز/کشف بیش از ۱۴ تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی نی ریز از افزایش ۵۵ درصدی کشفیات موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد یوسفی فرمانده انتظامی نی ریز بیان کرد: طی یک سال گذشته، ۱۴ تن و ۲۰۹ کیلوگرم انواع موادمخدر از قاچاقچیان در این شهرستان کشف شده است.

وی افزود: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال، ۵۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان نی ریز گفت: در این خصوص ۴۵۰ متهم دستگیر و تعداد ۱۲۹ وسیله نقلیه توقیف شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.