سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار حوادث امروز هشتم فروردین ماه ۹۹؛

از دستگیری زن و شوهر سارق تا حریق منزل مسکونی بدون تلفات جانی در خرمشهر

مهم‌ترین حوادث امروز (هشتم فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (هشتم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری زن و شوهر سارق در آبادان

سرهنگ تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در منطقه امیرآباد بخصوص جلوی درب فاز ۲ پالایشگاه آبادان با رصد دوربین های مدار بسته مشخص شد سرقت توسط یک مرد و یک زن صورت گرفته است.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ ولیعصر پس از تحقیقات میدانی و اطلاعاتی سارقان موتورسیکلت را که زن و شوهر جوان بودند را در یکی از مناطق حاشیه نزدیک به شهرستان خرمشهر شناسایی و طی هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خاطرنشان کرد: موتورسیکلت سرقتی در جزیره مینو کشف و طی صورتجلسه ای به مالباخته تحویل داده شد.

تقی زاده گفت: سارقان دستگیر شده دارای سوءمصرف مواد مخدر صنعتی بودند که در بازجویی با پلیس به 3فقره سرقت وجه نقد از جلوی عابربانک در خیابان امیری اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به قاضی کشیک دادسرا معرفی شدند.

حریق منزل مسکونی واقع در خرمشهر

شهرام بختیاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۳:٢٩دقیقه  یک مورد حریق منزل مسکونی ، واقع در منطقه طویجات اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۲ (شاهد ) به محل حادثه اعزام شدند.          

 او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه آتش را به وسیله آب خاموش کردند افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت  .   

  مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهرگفت: علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.                                                                              

  انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.