سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش نشانان یزدی همچنان در جبهه مقابله با ویروس کرونا

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری شهرداری یزد گفت: خیابان ها و معابر پر تردد یزد برای بیست و دومین شب متوالی گندزدایی و ضدعفونی شد.

سید محمد میرجلیلی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: عملیات ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها و معابر پرتردد یزد برای بیست و دومین شب متوالی با ۷۱ اکیپ از آتش نشانان و گروه‌های بسیجی و جهادی انجام شد.

او افزود: در این عملیات از یازده دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش نشانی و شش دستگاه خودرو خدمات شهری و بخش خصوصی برای  ضدعفونی معابر، اماکن پرتردد، مبلمان شهری و جایگاه‌های سوخت استفاده شد.

میرجلیلی اظهارداشت: دیشب بلوار طالقانی از چهارراه مهدیه تا سه راه حکیمیان، میدان شهدای محراب تا میدان شهید بهشتی، چهار راه شحنه تا دروازه قرآن، بلوار آزادگان، میدان مسکن تا امیرچخماق، چهار راه پژوهش تا اطلسی، میدان ریاضی و بلوار رسالت، ولی عصر و امام حسین (ع) و مسیر بعثت تا چهار راه محمود آباد،  ضدعفونی شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری شهرداری یزد ادامه داد: ورودی بانک ها، ادارات، درمانگاه‌ها و پارک فلکه دوم آزادشهر، کلیه ایستگاه‌های اتوبوس سه راه آزادشهر تا فلکه پنجم و پمپ‌های بنزین و جایگاه‌های سوخت نیز مورد گندزدایی قرار گرفتند.

به منظور مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر پرتردد و خیابان‌های یزد از اواسط اسفندماه پارسال آغاز شد و آتش نشانان همچنان پابه پای دیگر نهاد‌ها برای مقابله با این ویروس قد علم کرده اند.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.