سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم؛

محدودیت‌های ویژه در بوستان‌ها در روز طبیعت اعمال می شود

جوادیان با اشاره با محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای روز طبیعت گفت: بوستان‌های قم تا عادی شدن شرایط غیرفعال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،پیام جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط کشور و شیوع گسترده کرونا ویروس تدابیری در سازمان پارک‌ها در جهت جلوگیری از حضور مردم در بوستان‌ها اندیشیده شده است گفت: به همین خاطر بوستان‌های بزرگ شهری بسته شده و اطلاع‌رسانی در خصوص عدم استفاده شهروندان از بوستان‌های محله‌ای و داخل شهر نیز انجام شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه در این روز‌ها به‌هیچ‌عنوان اجازه ورود به بوستان‌ها داده نخواهد شد تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم در بوستان‌ها حضور پیدا نکنند.

جوادیان با بیان اینکه بوستان‌ها و فضا‌های شهری هر روز ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند یادآورشد: برای روز طبیعت نیز با توجه به احتمال حضور مردم محدودیت‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که این محدودیت‌ها در روز‌های ۱۲ تا ۱۵ فروردین است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه آموزش‌های لازم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به باغبانان فضای سبز شهر قم ارائه‌شده است یادآورشد: معابر، المان‌ها، وسایل بازی کودکان، نیمکت‌های فضای سبز و سایر تجهیزات به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.