سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چابک سازی و بازبینی قوانین، زمینه ساز جهش تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: چابک سازی امور تولید و بازبینی قوانین مالیاتی، بانکداری و تامین اجتماعی زمینه ساز تحقق جهش تولید است.

رامین ربیعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به عنوان سال جهش تولید توسط مقام معظم رهبری، گفت: چابک سازی امور تولید و بازبینی قوانین مالیاتی، بانکداری و تامین اجتماعی زمینه ساز تحقق جهش تولید است.

او با بیان این که بخش تولید برای تشویق شدن نیازمند معافیت است، افزود: پرداخت تسهیلات نباید سه ماه یا شش ماه به طول انجامد بلکه باید دو هفته ای پرداخت شود که امر مستلزم بازبینی قوانین بانکی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه گفت: در سال ۹۹ سعی می کنیم با برگزاری نشست با بخش تولید و صنعت مشکلات اساسی را احصا و به گوش قانونگذاران و مسئولان ارشد برسانیم.

او با بیان این که سال گذشته ۳۳۳ پروانه بهره برداری در البرز صادر شد، افزود: در همین راستا ۲۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت تسهیلات داشتیم که به اشتغال ۸۰۰۰ نفر منجر شد.

ربیعی با اشاره به این که سال ۹۸ برای اشتغال  ۲۰هزار نفر تعهد داده بودیم، گفت: در مجموع موفق به انجام تعهدمان شدیم اما با توجه به تحریم های ظالمانه ده درصد رقم تعهد  داده شده محقق نشد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.