سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش اینترنتی در بافت جایگزین معاملات حضوری

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بافت گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، با همکاری اصناف و بازاریان شهرستان، خرید و فروش اینترنتی جایگزین معاملات حضوری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی افشار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بافت صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا با حضور اصناف این شهرستان گفت: همکاری اصناف و بازاریان شهرستان در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بی نظیر بوده است، اما باید این موضوع تا ریشه کنی کامل بیماری ادامه یابد.

او افزود: بایستی در این زمینه قدردان همکاری و همراهی مردم بود که با حضور نیافتن در بازار‌ها کمک قابل توجهی در مدیریت این بیماری تا کنون در این شهرستان داشته اند.

 

افشار تصریح کرد: با توجه به وضعیت شهرستان و به منظور پیشگیری هرچه بیشتر حضور مردم در شهر و به ویژه مراکز خرید، اصناف محدودیت تردد مشتریان در واحد صنفی خود را بایستی ایجاد کنند.

او با اعلام اینکه بازاریان و اصناف به دنبال راه‌های فروش غیر حضوری مانند فروش اینترنتی و تلفنی باشند، نسبت به محافظت شخصی متصدی واحد صنفی و گند زدایی تاکید کرد.

 

احسان سلطانی نژاد، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافت نیز در این جلسه گفت: همکاری، همراهی و تعامل اصناف شهرستان در کاهش تردد مردم و شهروندان در مراکز خرید تاکنون موثر بوده است.

او تصریح کرد: انتظار داریم اصناف و بازاریان تا پایان طرح ریشه کنی این ویروس همین رویه را ادامه دهند و از خرید و فروش کالا‌ها و ارائه خدمات به مردم به صورت حضوری خودداری کنند.

 

جلسه توجیهی و هم اندیشی اصناف و بازاریان شهرستان بافت امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رییس و بازرسان اتاق اصناف شهرستان بافت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.