سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلای ۳۳۵ نفر در استان همدان به ویروس کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کوید ۱۹ استان به ۳۳۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، منوچهر کرمی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد افراد مبتلا به ویروس کوید ۱۹ در استان از روزانه ۷ تا ۱۰ نفر پیش از نوروز به بین ۲۰ تا ۳۰ نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در خانه ماندن بهترین راه برای قطع زنجیره شیوع بیماری است افزود:  رعایت نکردن ۲۰ درصد مردم  وسفر رفتن و دید و بازدید نوروز باعث افزایش تعداد بیماران شده است.

 کرمی از فوت ۲۹ نفر در استان بر اثر ویروس کوید ۱۹ خبر داد و افزود: خوشبختانه از ۳۳۵  بیمار کرونایی استان ۲۲۴ مورد بهبود یافته اندو از بیمارستان ها مرخص شده اند.

با اشاره به اینکه میزان شیوع و تعداد بیماران کرونایی استان همچنان کمتر از میانگین کشوری است افزود: مردم از طریق سامانه ۴۰۳۰ وضعیت عمومی خود را بررسی کنند و با مشاوره کادر درمانی ما در صورت تنها نیاز اضطراری به بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
ملایرچندبیمارکرونایی داردمیشه لطفا بگید
مریم کهبند
۰۰:۲۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
با سلام و عرض ادب

عابر بانکها وباجه های بانک وپمپ بنزین ها وجاهای پررفت وآمد توسط افراد مشخص شده ودر ساعات معین حتما ضد عفونی شود وحتماافرادی که و این اماکن کار می کنند سهمیه ی ماسک ودستکش داشته باشند.
مریم کهبند
۲۳:۵۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام و عرض اول

لطفا راههای ورودی شهر رو ببندید.