سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات اورژانس البرز، از اسفند ۹۷ تا فروردین ۹۸

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی البرز گفت: مرکز اورژانس البرز از ۲۴ اسفند ماه تا هفتم فروردین، یازده هزار و دویست و چهارده ماموریت انجام داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهرداد بابایی،  رئیس اورژانس پیش بیمارستانی البرز با بیان این که با توجه به شرایط ویژه شیوع کرونا و قرار گرفتن در تعطیلات نوروزی، کارشناسان این مرکز علاوه بر انجام ماموریت‌های روزانه، مشغول خدمات ویژه به مبتلایان به کرونا ویروس و نیز اجرای طرح سلامت نوروز هستند، گفت: تعداد ماموریت‌های انجام شده از ۲۴ اسفند تا صبح پنجشنبه، ۷ فروردین، یازده هزار و دویست و چهارده مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۲۰ درصدی همراه بوده است.

او افزود: تعداد تماس تلفنی پاسخ داده شده توسط کارشناسان پرستاری واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ البرز، ۶۲ هزار و ششصد و چهل و سه تماس بوده که در قالب ارائه مشاوره و یا اعزام آمبولانس به تماس گیرندگان پاسخ داده شده است.

بابایی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، حدود شصت درصد تماس‌های برقرار شده با مرکز ارتباطات اورژانس البرز مربوط به سوالات در خصوص بیماری کرونا ویروس و علائم و نشانه‌های ابتلا به این بیماری بوده است.

او افزود: تعداد بیمارانی که به هر نحوی از خدمات اورژانس ۱۱۵ البرز بهره‌مند شدند، ۸ هزار و ششصد و یازده نفر بوده که از این تعداد ۲ هزار و ششصد و چهل و هشت نفر ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی، به مراکز درمانی منتقل شده و ۵ هزار و پانصد و سی و یک نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی البرز گفت: در جریان انجام این تعداد ماموریت، پانصد و هفتاد و هشت مورد مربوط به امداد رسانی به حوادث ترافیکی و ۱۰ هزار و پانصد و شش ماموریت نیز به درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی مربوط بوده است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.