سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاطعیت پلیس راه استان ایلام در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: رانندگان خودرو‌های غیر بومی در صورت ورود به استان ایلام ۵ میلیون ریال جریمه خواهند شد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا اقداماتی سختگیرانه در راستای سلامت عمومی جامعه اجرا خواهیم کرد.

او افزود: در صورتی که افراد غیر بومی وارد شهر‌های استان ایلام شوند و محل سکونتشان نیز در شهر‌های استان نباشد خودروی آن‌ها به مدت یک ماه توقیف و مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: مسافران غیر بومی هر چه سریعتر به شهر‌های خود برگردند، چرا که از زمان اجرای طرح ورود افراد به شهر‌ها فقط با استفاده از کارت ملی، بیمه نامه خودرو و پلاک صورت می‌پذیرد.

 همتی زاد با اشاره به اینکه خودرو‌های امدادی، درمانی، پلیس، حمل بار کالا و مایحتاج مردم و حمل سوخت مشمول این طرح نمی‌شوند، اظهار کرد: تردد کارکنان دولت نیز با در دست داشتن حکم ماموریت امکان پذیر است.

او با تاکید بر اینکه موفقیت در اجرای این طرح بدون مشارکت مردمی امکان پذیر نیست، بیان کرد: کلیه مسیر‌های گردشگری، تفریحی و زیارتی در سطح استان تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند بود و این اقدامات در جهت حفظ سلامت عمومی جامعه و جلوگیری از گسترش بیشتر بیماری کوئید ۱۹ اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.