سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب تعطیلی پمپ بنزین‌ها در استان فارس

مدیر منطقه فارس هر گونه تعطیلی جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی را رد کرد و از مردم خواست به شایعات بی اساس و کذب در فضای مجازی توجه نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر بنی کریمی هر گونه تعطیلی جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی را رد کرد و از مردم خواست به شایعات بی اساس و کذب در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

او افزود: فعالیت جایگاه‌های استان شبانه روزی بوده و شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین‌ها صحت ندارد.

 بنی کریمی ادامه داد: عملیات توزیع سوخت در جایگاه‌ها مطابق معمول و به‌صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روز انجام می‌شود و به استناد مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس هیچ‌گونه برنامه تعطیلی در روز‌های آینده نخواهد داشت.

این مقام مسئول از هموطنان خواست بدون هیچ‌گونه نگرانی و در کمال آرامش و طبق روال معمول، در طول مدت شبانه‌روز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند .

بنی کریمی به این موضوع تاکید داشتندکه تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح استان در حال خدمت رسانی به همشهریان عزیز هستندو مراجعه غیر ضروری در این مقطع شیوع بیماری کرونا میتواند تهدیدی برای سلامتی هم شهریان و کارکنان مجاری عرضه باشد.

او اظهار کرد که بنابراین انتظار می‌رود با درک شرایط و توجه به هشدار‌ها و تاکید مسئولین و ستاد مدیریت بیماری کرونای استان و در خانه بمانند تا هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.