سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم به جایگاه‌های سوخت هجوم نیاورند هیچ گونه تعطیلی درکار نیست

رئیس شرکت نفت شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: تعطیلی جایگاه‌های سوخت و پمپ‌های بنزین در جیرفت و عنبرآباد شایعه است، مردم به شایعات توجه نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، از شب گذشته در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد خبری مبنی بر تعطیلی پمپ‌های بنزین بین مردم درحال انتشار است و اکثر مردم به جایگاه‌های سوخت مراجعه کردند، تمامی جایگاه‌های سوخت و پمپ‌های بنزین در جیرفت و عنبرآباد مملو از خودرو می‌باشد. متاسفانه با وجود اینکه در شرایط بحران ویروس کرونا هستیم، مردم بدون توجه به این موضوع برای تهیه بنزین خودروی خود به جایگاه‌های سوخت مراجعه و صف طولانی خودرو‌ها نگرانی جایگاه داران سوخت را برای سلامت مردم در این شرایط بحرانی چندین برابر کرده است.

سعید بنی اسدآزاد رئیس شرکت نفت منطقه جیرفت و عنبرآباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: هرگونه تعطیلی پمپ بنزین‌ها و جایگاه‌های سوخت در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد شایعه است.

او ضمن تکذیب این شایعه افزود: عرضه بنزین در کلیه جایگاه‌های جیرفت و عنبرآباد، طبق روال عادی و بصورت شبانه‌روزی ادامه خواهد داشت و جای هیچگونه نگرانی نیست.

بنی اسد آزاد با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم باید مراقب سلامتی خود و دیگران باشند افزود: از مردم فهیم عاجزانه درخواست داریم در شرایط کنونی برای حفظ سلامتی خود و عدم شیوع ویروس کرونا از مراجعه غیرضروری به جایگاه‌ها خودداری کنند.

رئیس شرکت نفت جیرفت و عنبرآباد تصریح کرد: پمپ‌های بنزین و جایگاه‌های سوخت همگی فعال بوده و هیچ دستوری در خصوص تعطیلی این جایگاه‌ها وجود ندارد و از مردم عزیز تقاضا می‌شود تنها به اخبار موثق و رسانه‌های رسمی استناد کرده و از توجه به شایعات خودداری کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.