سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی تاسیسات آبرسانی ۳۱ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارندگی اخیر و وقوع سیلاب، تاسیسات آبرسانی به ۴۱ روستا در جنوب استان دچار آسیب شد، که از این تعداد آب رسانی به ۳۱ روستا راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع سیلاب در جنوب استان تاسیسات ۴۱ روستا دچار حادثه شده که از این تعداد آبرسانی به ۳۱ روستا راه اندازی و ۱۰ روستا به علت طغیان رودخانه های فصلی و مسدود بودن مسیر راه تاکنون اقدامی صورت نگرفته منتهی لوازم و تجهیزات مورد نیاز در محل حادثه آماده است که به محض فروکش کردن جریان آب عملیات بازسازی انجام خواهد شد.

وی افزود: در روستاهایی که به دلیل انسداد راه های دسترسی هنوز اقدامی صورت نگرفته آبرسانی سیار و آب جیره بندی از طریق مخازن در محل صورت می گیرد که تا رفع بحران ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: روستاهایی که دچار بحران شده در حوزه شهرستانهای دلگان، سرباز، نیکشهر و قصرقند قرار دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که در رفع مشکل روستاهای باقیمانده مشکل خاصی وجود ندارد و به محض فروکش نمودن جریان سیل عملیات بازسازی آغاز و به یاری خداوند آب در اختیار روستانشینان عزیز قرار خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.