سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی هواشناسی:

شرایط جوی استان آرام و پایدار

بر اساس اعلام ادره کل هواشناسی هرمزگان امروز در غالب نقاط استان شرایط جوی آرام و پایداری خواهیم داشت و شرایط تردد‌های دریایی مساعد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، بر اساس اعلام ادره کل هواشناسی هرمزگان  امروز در غالب نقاط استان شرایط جوی آرام و پایداری خواهیم داشت و شرایط تردد‌های دریایی مساعد خواهد بود.

در ساعات بعدازظهر با توجه به رشد ابر در ارتفاعات شمال و شرق احتمال رگبار پراکنده دور از انتظار نخواهد بود و در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابرناکی در استان پیش ینی می‌شود.

روز جمعه نیز شرایط پایدار جوی و دریایی پیش بینی می‌شود، در ارتفاعات شمال و شرق افزایش ابر خوایم داشت و از لحاظ دمایی تا روز شنبه در غالب نقاط استان افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

 از بعدازظهر شنبه یک موج بارشی از سمت غرب وارد خلیج فارس خواهد شد و به تدریج شاهد افزایش ابرناکی در غرب استان خواهیم بود.

این سامانه بارشی طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه در برخی نقاط استان سبب رگبار باران و رعد وبرق ووزش باد نسبتا شدید خواهد شد و عمده فعالیت آن مناطق غربی، شمالی و شمال شرقی استان خواهد بود.

احتمال تقویت این سامانه و وقوع تگرگ در مناطق غربی استان دور از انتظار نخواهد بود و شرایط دریا در روز‌های یکشنبه و دوشنبه مواج خواهد بود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.