سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درب های آرامستان های دزفول بسته شد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول گفت: درب آرامستان‌های سراسر شهرستان با کمک عوامل انتظامی بسته و از تردد افراد به شکل پیاده و سواره جلوگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهدی چلوی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول گفت: درب آرامستان‌های سراسر شهرستان با کمک عوامل انتظامی بسته و از تردد افراد به شکل پیاده و سواره جلوگیری می‌شود و این تصمیم از سوی شورای تامین و ستاد مقابله با ویروس کرونا در دزفول به خاطر پیشگیری از شیوع کرونا و حفظ سلامتی افراد اتخاذ و اجرا خواهد شد.

او افزود: علاوه بر ممانعت از ورود انواع خودرو و وسایل نقلیه، از حضور اشخاص نیز در آرامستان‌های سطح شهرستان دزفول جلوگیری خواهد شد و این موضوع به بخشداران، شهرداران و دهیاران ابلاغ شده است.

چلوی تصریح کرد: خوشبختانه طی هفته های گذشته آحاد مختلف مردم شهرستان با مسئولان و خصوصا پلیس همکاری خوبی داشتند اما همه باید به این مهم باید بطور جدی تر توجه کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول گفت: همکاری خوب مردم با مسئولان بیانگر اهتمامی است که آن ها برای حفظ سلامتی خود و جامعه دارند و انتظار می رود همان رفتار را نیز در روز پنجشنبه پیش رو ( ۷ فروردین ۹۹ ) شاهد باشیم.

این مقام مسئول ادامه داد: اکنون که در حال گذراندن پیک بیماری کرونا هستیم. پس می طلبد همه اقشار جامعه مصمم‌تر از گذشته به مقابله با این ویروس پرداخته و بهترین روش مقابله نیز در خانه ماندن و پرهیز از حضور در تجمعات عمومی است و شکست دادن کرونا نیازمند عزم ملی است و اگر هرکسی به وظیفه خود در قبال این بیماری عمل کند، قطعا به زودی شاهد شکست آن خواهیم بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.