سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای عملیات‌های زیبا سازی شهر ایلام

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ایلام از اجرای عملیات‌های زیبا سازی شهر ایلام خبر داد.

کارزانی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: طی هفته‌های گذشته عملیات‌های زیبا سازی شهر ایلام با توجه به آغاز سال نو انجام شد که سبب بهبود سیمای ظاهری شهر ایلام گردید.

او ادامه داد:رنگ آمیزی زیبای فرش گل و المان سال ۱۳۹۹ در ضلع جنوبی پل خلیج فارس و همچنین رنگ آمیزی جداول پارک‌ها از جمله بوستان لاله و بوستان نیما از جمله فعالیت‌هایی بود که در راستای آغاز سال نو اجرا گردید.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ایلام اظهار کرد: جمع آوری علف‌های هرز و نظافت مسیر‌های ترون کاری شده، احیاء و بازسازی المان حجمی جنب پل خلیج فارس، نصب مجموعه بازی کودکان و تاب‌های استاندارد در سطح پارک‌ها و فضا‌های سبز شهری، نهال کاری در سطح شهر و همچنین گل کاری و گل آرایی شهر در آستانه سال نو با گل‌های زیبای شب بو از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا بود.

او مطرح کرد: عملیات گندزدایی و ضد عفونی بازارچه‌های خود اشتغالی بانوان در محله هانیوان و زیتون در محله فرهنگیان ایلام و همچنین مسجد میدان قرآن از جمله فعالیت‌های صورت گرفته توسط نیرو‌های فضای سبز شهری شهرداری ایلام، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بود.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.