سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور مقابله با کرونا

پلمب ۲۳۰ واحد صنفی غیر ضروری در مازندران

بیش از ۲۳۰ واحد صنفی غیرضروری پنجم روز اول امسال در مازندران پلمپ شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه بیش از ۲۳۰ واحد صنفی غیر ضروری در مازندران پنج روز اول امسال پلمب شدند،گفت: علت پلمپ‌ این واحد‌های صنفی عدم رعایت موازین بهداشتی و عدم رعایت مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا استان مبنی بر تعطیلی واحد‌های غیر ضرور بوده است.

او افزود: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا استان تمامی واحد‌های صنفی سراسر مازندران به جز فروشگاه‌های گوشت قرمز و مرغ، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، میوه فروشی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ عرضه کننده اقلام اساسی خانوار تا تاریخ ۱۵ فروردین ماه تعطیل هستند.

قوانلو گفت: بر همین اساس از کلیه متصدیان واحد‌های صنفی تقاضا داریم مصوبات و تصمیمات مسئولین استانی جهت جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا را رعایت در غیر اینصورت واحد‌های صنفی آن‌ها پلمپ خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان ضمن تقدیر از بازاریان و اصناف مازندران افزود: اصناف ما در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب نشان دادند که همواره همراه و یاور نظام بوده و در این ایام نیز با مساعدت‌های خود جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا بار دیگر پایبندی خود به مردم و نظام را نشان دادند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.