سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود یک دستگاه خودروی جنگ نوین به آبادان

فرماندار ویژه آبادان از ورود یک دستگاه خودروی جنگ نوین که کارایی مدرن تر و موثرتری در ضدعفونی معابر شهرستان دارد، خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،امروز با ورود نخستین خودروی جنگ های میکروبی شیمیایی و هسته ای ارتش به آبادان و حضور نیروهای پشتیبان منطقه ی پدافند هوایی جنوب غرب کشور، عملیات ضدعفونی کردن معابر شهرستان آغاز شد.

سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در حاشیه این مانور با اشاره به اینکه تا پیش از این روند رفع آلودگی توسط ماشین آلات شهرداری، سازمان منطقه آزاد اروند و نیروهای بسیج به صورت متوالی انجام شده است، گفت: قطعا با اضافه شدن این خودرو سرعت و شرایط بهتری را در راستای ضدعفونی کردن معابر شاهد خواهیم بود.

او افزود: امروز یک دستگاه خودروی جنگ نوین که کارایی مدرن تر و موثرتری با روش کاری متفاوت نسبت به خودروهای عادی دارد، به ناوگان ضدعفونی شهرستان اضافه شد که امیدواریم امشب حجم بیشتری از مناطق و اماکن پر جمعیت را که لازم است ضدعفونی شود، پوشش دهیم.

فرماندار ویژه آبادان گفت: این خودرو قرار است در روزهای آتی در اختیار شهرستان باشد، هر چند انتظار داشتیم که سه خودرو در اختیار ما قرار بگیرد که ظاهرا دو خودرو در اهواز می باشد و قول داده اند که به این تشکیلات اضافه شود.

موسوی ضمن تشکر از نیروهای پشتیبانی منطقه ی پدافند هوایی ارتش جنوب غرب کشور بیان کرد: از مسوولین دست اندرکار و نیروهای آتش نشانی نیز در این خصوص قدردانی می کنم و امیدوارم که این عملیات تا ضدعفونی کردن تمام مناطق آبادان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امين
۱۳:۳۴ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
با تشکر سال نوبه همه هموطنان عزیز که جان خود را برای ملت ایران فداکاری وزحمت می‌کشند خاک پای رزمندگان هستم وبه امیدپاکی وازبین بردن این بلاازمیهن آ رزوی پیروزی وسلامتی برای همه رادارم َََازابادان