سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستفروشان زاهدانی جمع آوری شدند

مدیر تخلفات شهری شهرداری زاهدان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا برخی اصناف و دستفروشان در این شهر جمع‌آوری و پراکنده شدند.

همت محمدزهی مدیر تخلفات شهری شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: با توجه به اینکه ویروس کرونا در کشور و سیستان و بلوچستان شیوع پیدا کرده شهرداری براساس یکی از وظایف خود که صیانت و حفاظت از سلامت شهروندان است اقداماتی را در این زمینه در حال انجام دارد.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی به کسبه و اصناف جهت عدم فعالیت به غیر از فروشندگان مواد غذایی و نانوایی‌ها از ابتدای سال نو تا ۱۵ فروردین با هدف کاهش تردد، جلوگیری از ازدحام مردم در شهر و کنترل این ویروس انجام شده است.

مدیر تخلفات شهری شهرداری زاهدان گفت: یکی از دلایل اصلی افزایش میزان ابتلا به ویروس کرونا ازدحام مردم و تجمعات آنان در بازارها و مراکز تجاری پرتردد است، بنابراین جهت جلوگیری این ویروس با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و نیروی انتظامی و با نظارت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری نسبت به جمع‌آوری دستفروشان، دوره‌گردها و پراکندگی آنان اقدام شده است.

وی تصریح کرد: همچنین از فعالیت فروشندگان مرغ زنده در اطراف بلوار کشاورز، پلمب پرنده فروشان خیابان‌های( سعدی، مکران، کوثر)، جمع‌آوری دام‌های سرگردان، اطلاع‌رسانی به کسبه محله زیباشهر و تعطیلی اصناف از دیگر اقدامات شهرداری زاهدان در مقابله با ویروس کروناست.

محمدزهی خاطر نشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر اتخاذ شده در این زمینه بتوان از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کرد و همچنین می‌طلبد در این راستا مردم با مسوولان همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.