سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش مطرح شد؛

درخواست برای انتقال زیرساخت‌های فیزیکی دانشگاه پیام‌نور به دانشگاه فرهنگیان

تعدادی از دانشجومعلمان در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش خواستار انتقال زیرساخت‌های مادی و فیزیکی دانشگاه پیام نور به دانشگاه فرهنگیان شدند.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال ارسال نامه‌ای از سوی دانشگاه پیام نور به دانشگاه فرهنگیان که سر و صدای بسیاری به دتبال داست، جمعی از دانشجومعلمان در نامه‌ای وزیر آموزش و پرورش خواستار بررسی این موضوع شدند که به شرح زیر است:

جناب آقای حاجی میرزایی
وزیر محترم آموزش و پرورش
سلام علیکم

احتراما، با تبریک فرارسیدن سال نو و اعیاد مبارک شعبانیه و با آرزوی سلامتی برای مردم شریف جمهوری اسلامی ایران و پایان این ابتلا و امتحان الهی به اطلاع می‌رساند، اخیرا نامه‌ای از سوی رئیس دانشگاه پیام نور به دبیرخانه کمیسیون علمی، تحقیقاتی و فناوری ریاست جمهوری مبنی بر خدمت رسانی دانشگاه پیام نور به دانشگاه فرهنگیان در قالب خرید خدمات در رسانه‌ها منتشر شده که متاسفانه دستور شما در پای آن نامه و ابلاغ به رئیس دانشگاه فرهنگیان مشاهده می‌شود. حال نظر به انتشار تکذیبیه دانشگاه فرهنگیان مبنی بر توافق پیرامون این نامه و باتوجه به ناکارآمدی دانشگاه پیام نور در تربیت معلم و مشکلات متعدد این طرح که پیشتر در نامه‌ای خدمت رئیس جمهور محترم مطرح شده و رونوشت آن برای شما ارسال شده بود. انتظار داریم:

۱. وزارت آموزش و پرورش بر اساس تضاد این طرح با اسناد بالادستی به خصوص سند تحول بنیادین و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین به دلیل تضاد منطقی با مفهوم تربیت معلم، رسما مخالفت خود را با این طرح که موجب نارضایتی خیل عظیم علاقه‌مندان به آینده نظام تعلیم و تربیت شده است، اعلام داشته و مجاهدانه در راستای مقابله با آن ورود کنید.

۲. به عنوان نائب رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان و عضو هئیت دولت، با آماده کردن طرحی و پیگیری در هیئت محترم دولت، انتقال زیرساخت‌های مادی و فیزیکی دانشگاه پیام نور به دانشگاه فرهنگیان را که قبلا نمونه آن مانند واگذاری آموزشکده‌های فنی از وزارت آموزش و پرورش به وزارت علوم مسبوق به سابقه بوده است، دنبال کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.