سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقص بزرگ شهر بروجن نبود کمر بندی است

بروجن به لحاظ استقرار در کریدور شمال به جنوب کشور، به ناچار روزانه پذیرای بیش از ۴۰ هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان گفت: جایگاه رسانه‌ها در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاه‌های اجرایی، پی گیری مطالبات مردم، هدایت افکار عمومی و تأثیر در تصمیم گیری‌ها بسیار مهم است و اگر با نقد منصفانه و به دور از تخریب باشد می‌تواند در جهت رشد و توسعه شهرستان نقش بسیار مؤثری ایفا نماید.

او در مورد کنترل مبادی ورودی و خروجی بروجن افزود: شهرستان بروجن شش مبدأ ورودی مهم و بزرگراهی داشته و به لحاظ استقرار در کریدور شمال به جنوب کشور، به ناچار روزانه پذیرای بیش از ۴۰ هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین است.

ملکی با بیان اینکه نقص بزرگ شهر بروجن نبود کمر بندی است که کنترل تردد را با مشکل مواجه کرده است اضافه کرد: با این وجود کنترل مبادی ورودی و پایش سلامت رانندگان و سر نشینان خودرو‌های با پلاک خارج از استان با قوت در حال انجام است.

او با اشاره به دستور العمل ابلاغی به استانداران سراسر کشور ادامه داد: طبق این دستور العمل بستن محور‌های مواصلاتی و مبادی ورودی شهرستان‌های هم مرز با استان‌های مجاور ممنوع است.

ملکی گفت: تعطیلی بازار، تمام مکان‌های گردشگری، تالاب ها، اماکن فرهنگی و ورزشی، بوم گردی و امامزاده‌ها اقدامات پیشگیرانه در شهرستان بروجن بوده که تا قبل از ابلاغ دستور العمل انجام شد.

او در پایان افزود: اعمال محدودیت‌های اتخاذ شده در سطح شهرستان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از ایجاد تجمعات مردمی است.

ملکی اضافه کرد: برای مقابله با ویروس کرونا و عبور از بحران پیش آمده همچنان نیازمند همکاری و مساعدت همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه هستیم.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.