سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تست غربالگری کرونا در ۱۷ ورودی استان کرمان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت:غربالگری کرونا در ۱۷ مبادی ورودی کرمان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدصادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان امروز در نشستی با حضور سرپرست جمعیت هلال احمر کشور در کرمان گفت: کرمان علاوه بر سعی در حفظ این استان در مقابل ویروس کرونا، به گونه‌ای حفاظت از منطقه جنوب شرق کشور را برعهده دارد.

او افزود: استان کرمان از ابتدای بهمن ماه ۹۸ پدافند غیرعامل را فعال کرد و ستاد کرونا استان شکل گرفت و در تمامی زمینه‌ها برای سلامت مردم چاره اندیشی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: برخی تصمیمات استان در مقابله با کرونا ازجمله تعطیلی اصناف (بجز ۱۲ صنف) جلوتر از کشور در این استان انجام شد و پس از آن توسط رییس جمهوری تایید و به برنامه‌ای سراسری تبدیل شد که همین امر مشکلات کشور را کاهش داد.

بصیری بیان داشت: برخی اقدامات ازجمله سفر ممنوع و محدودیت‌ها در استان کرمان اعمال می‌شود و نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی تاکنون به صورت مستحکم استان را حفاظت کردند.

او افزود: اقدامات استان کرمان در کنترل مبادی ورودی برای مقابله با ویروس کرونا هزار نفر اتباع افغانی در استان کرمان کنترل را دشوار کرده و با این وضعیت رشد فزاینده این ویروس را نداشتیم و مرگ و میر در استان تنها ۲۲ نفر بوده است و ۱۰ درصد تخت‌های بیمارستان اشغال هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: استان کرمان در سال ۹۸ بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی بسیاری داشت و امروز این استان بیشتر درگیر ویروسی شده که مشخص نیست تا کی ماندگار است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.