سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم با ستاد پیشگیری از کرونا همراهی کنند/ انتقاد از تجمعات در سبز میدان و سرگذر

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مردم باید درک مشترک و بهترین همکاری را داشته در غیر این صورت جایگاه این ستاد تضعیف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،امام جمعه همدان در ستاد پیشگیری از کرونا بیان کرد: امروز باید از همکاری حداکثری مردم تشکر کنیم که انصافا اکثریت جامعه در شرایط فعلی در حال همکاری هستند.

او افزود:آنچه در شرایط فعلی بسیار ضروری است این است که مردم باید درک مشترکی با ستاد داشته باشندتا بهترین همکاری را شاهد باشیم در غیر این صورت به هر دلیل و با یک حرف غیر واقع جایگاه این ستاد تضعیف خواهد شد.

امام جمعه همدان ادامه داد:نتیجه تضعیف ستاد پیشگیری در جامعه سلب اعتماد عمومی و کاهش همکاری‌ها خواهد بود بنابراین ستاد پیشگیری باید در مساله امنیت روانی نیز به شدت با برنامه فعالیت کند.

حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه  باید از تجمعات سبزه میدان و سر گذر خوداری شود، گفت:ما از طرفی نماز جماعت مساجد را تعطیل کردیم، اما از طرفی هم شاهد هستیم که سبزه میدان و سر گذر در شهر همدان باز است و تجمعات در آنجا به وجود می‌آید و لذا آنچه مهم است این است که این حس تناقص در جامعه ایجاد شود


او با بیان اینکه امروز در دوران بین المحذورین قرار گرفته ایم، گفت:  به این معنی که صرفا با اقناع کاری نمی‌توان این مسیر را ادامه دادچرا که این استمرار آسیب‌های فراوانی را در ابعاد مختلف ایجاد خواهد کرد.

اوادامه داد:نباید تمرکز این ویروس ما را از تمرکز بر آسیب‌هایی که فردا به وجود خواهد آمد غافل کند.

امام جمعه همدان افزود:، در ایام فعلی ۷۰درصد از مردم همکاری خوبی داشته انداما ۳۰درصد از مردمی که به همه درخواست‌ها و امار‌ها توجه نکرده اندباید به نحوی کنترل شوند.

آیت الله شعبانی ادامه داد: اکثر مساجد ما مسایل بهداشتی را رعایت می‌کنند و مراجعت هم در این ایام کم شده است و لذا بنده مخالف تعطیلی مساجد هستیم البته در برگزاری نماز جماعت کم کان اولویت با عدم برگزاری است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.