سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غربالگری بیش از ۸۰ هزار نفر در مبادی ورودی بوکان

رئیس جمعیت هلال احمر بوکان از غربالگری بیش از ۸۰ هزار نفر در مبادی ورودی این شهرستان خبر داد.

انور بیادار، رئیس جمعیت هلال احمر بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،گفت: در راستای مقابله با بیماری کرونا با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و نیرو‌های نظامی و انتظامی، طرح غربالگری در ورودی‌های این شهرستان آغاز شده و تا ریشه کن شدن این بیماری تداوم خواهد داشت.

بیادار با بیان اینکه تا پایان روز چهارم فروردین ماه امسال جمعیت هلال احمر بوکان با استقرار چهار پست پایش مسافر قادر به غربالگری ۳۸ هزار و ۹۴۰ خودرو در ورودی‌های این شهرستان شده است، افزود: نیرو‌های مستقر در پست‌های غربالگری این شهرستان از مورخه ۱۲ اسفند ماه سال گذشته تا ۴ فروردین امسال بیش از ۸۰ هزار نفر را در چهار ورودی این شهرستان غربالگری کرده اند.

به گفته او، از افراد پایش شده تعداد ۱۵۸ نفر دارای علامت تب بوده اند که ۷۰ نفر آن‌ها به مراکز درمانی ارجاع داده شده اند.

بیادار، اقدامات انجام شده توسط این جمعیت از زمان شروع اپیدمی کرونا را استقرار چادر پایش مسافر در چهار ورودی شهر، توزیع ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی بین خانواده‌های محروم و اهدای ۱۰۰ تخته پتو به نقاهتگاه بیماران کرونایی بوکان عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر بوکان در پایان از شهروندان درخواست کرد که در خانه‌های خود بمانند و از بیرون آمدن و سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

جمعیت هلال احمر بوکان دارای ۱۳۵۰ عضو داوطلب، جوان و امدادگر می‌باشد.

انتهای پیام/ ن م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.