سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۱۷ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبی

۱۷ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شد و آمار مبتلایان استان به ۲۱۷ نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، دکتر مهدیزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت:از این ۱۷ بیمار مبتلا به شناسایی ۱۷ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبیویروس کرونا، ۷ مورد در بیرجند، دو مورد در طبس، ۳ مورد در فردوس و دو مورد در قاین و یک مورد در درمیان، یک مورد در نهبندان و یک مورد در سرایان شناسایی شد و خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های زیرکوه، بشرویه و سربیشه مورد جدیدی گزارش نشده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۶۵۸ نمونه آزمایش انجام شده، افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۱۷ مورد مثبت و مبتلا به ویروس کرونا و ۴۴۱ مورد منفی بوده است که از تعداد مبتلایان، ۵۰ بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند و ۱۴۹ نفر ترخیص شدند.

دکتر مهدیزاده با بیان اینکه ۱۸ نفر هم تاکنون در استان فوت کردند، افزود: از این تعداد ۷ فوتی مربوط به بیرجند، ۹ فوتی در طبس، یک فوتی در قاین و یک نفر در فردوس فوت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر درداخل استان ویروس در حال انتقال است، گفت: اپیدمی بیماری به سه فاکتور بستگی دارد که رفتار ویروس و شرایط آب و هوایی آن تاکنون در بیماری کرونا شناخته نشده، ولی فاکتور سوم که مربوط به رفتار مردم است می‌توان با مراقبت بیشتر و درخانه ماندن از انتقال ویروس جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.