سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح پیام آوران بشر دوستی در مازندران

طرح پیام آوران بشر دوستی با مشارکت جمعیت هلال مازندران اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران، گفت:از آنجاییکه سالمندان یکی از گروه‌های مهم آسیب پذیر در برابر ویروس کرونا هستند و بسیاری از آن‌ها شاید اطلاعات کافی در خصوص پروتکل‌های بهداشتی مقابله با این ویروس مرگبار را نداشته باشند، لذا طرح «پیام آوران بشردوستی» با مشارکت تیم‌های حمایت روانی جوانان جمعیت هلال احمراستان مازندران به اجرا گذاشته شد.

او با بیان اینکه یکی از مهمترین تهدیدات روانی سالمندان در روز‌های خانه نشینی، مسئله افسردگی ناشی از نگرانی و اضطراب متاثر از تهدید کرونا است ،افزود: در این طرح که بصورت ابتکاری و انحصاری در مازندران اجرا می‌شود، جوانان از طریق تماس تلفنی با افراد سالمند در جریان مکالمه‌ای محترمانه و مبتنی بر شان و منزلت سالمندان و ارائه توصیه‌های بهداشتی و اصول خودمراقبتی، از لحاظ آرامش روحی و روانی به حمایت از این افراد می‌پردازند.

اکبری گفت: سالمندان از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند و پرداختن به سلامت جسمی و روحی و روانی آنان همواره از برنامه‌های جمعیت هلال احمر بوده است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
باقری نژاد
۲۱:۴۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام خدمت امدادگران حلال احمرلطفآاگه امکانش هست به خانواده های مستضعف یابازنشستگان شغل خاصی ندارن کمک معیشتی اقدام شود