سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش تربت جام در پیشگیری از بحران سیل

فرماندار تربت جام گفت: با توجه به اعلام بارش باران و به منظور پیشگیری از بحران و هماهنگی بیشتر، به منظور پیشگیری از خسارت در حالت آماده باش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران تربت جام با اشاره به بارش شدید باران و آماده باش مدیران دولتی و همکاری بخش خصوصی گفت:با توجه به اعلام بارش باران و به منظور پیشگیری از بحران و هماهنگی بیشتر با مدیران، نخستین جلسه ستاد بحران تشکیل شد تا اگربارش باران شدت گرفت برای پیشگیری از خسارت مدیریت و برنامه ریزی شود.

او  با اشاره به اینکه بارش شدید باران در راه است ادامه داد: زیر ساخت‌های عبور آب‌های سطحی در سطح شهر استاندارد نیست و پاسخگوی روان آب‌ها نمی‌باشد، مردم مثل باران قبل، کیسه شن جلوی منازلی که در مسیر آب هستند، قرار دهند.

رئیس ستاد مدیریت بحران تربت جام گفت: بارندگی نعمت خداوندی است، امیدواریم بدون خسارت باشد و اگر اتفاقی بیفتد همه ما مسئولیم واگر بحران مدیریت نشود، تبدیل به تهدید می‌شود، در تهدید معاندین سوء استفاده می‌کنند و ممکن است مشکل امنیتی ایجاد شود، پس باید با تمام توان پای کار باشیم.

حمیدی  با تشکر و قدردانی از همکاری و همراهی مردم عزیز در همه صحنه‌ها، افزود :مردم در همه صحنه‌ها بدون هیچ چشم داشتی پای کارند.

او با اشاره به ویروس کرونا تصریح کرد: در حال حاضر شرایط شهرستان در وضعیت قرمز است و باید مراقبت کرد که امکانات شهرستان محدود است.

انتهای پیام//س. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.