سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهایی بیش از هفت هکتار از اراضی ملی از چنگال زمین خوران

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از آزادسازی بیش از هفت هکتار از اراضی ملی استان یزد در اسفندماه پارسال خبر داد.

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  گفت:  نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد، در اسفندماه پارسال بیش از هفت هکتار از اراضی ملی را در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از دست متصرفان خلع ید و رفع تصرف کردند.

سرهنگ مختومی افزود: پرسنل یگان حفاظت با کمک واحد حقوقی اداره کل و شهرستان‌های تابعه در این مدت، موفق به تشکیل ۱۱ فقره پرونده تخریب و تصرف ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع به مساحتی بیش از پنج هکتار در عرصه‌های منابع طبیعی شده اند.

او در ادامه  با اشاره به رصد شبانه روزی مراتع و اراضی ملی استان یزد، بیان داشت: مأموران ما در اسفندماه پارسال سه فقره پرونده چرای غیر مجاز در عرصه‌های منابع طبیعی تشکیل شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در پایان تصریح کرد: با توجه تعطیلات نوروز و افزایش رفت و آمد به مناطق ییلاقی در صورت مشاهده هرگونه آتش سوزی، تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی، قاچاق گیاهان دارویی و چوب سریعاً با تلفن ۱۵۰۴ تماس گرفته و مارا از محل و نوع وقوع جرم آگاه نمایید.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.